salahkah aku


what's the meaning WH ? hmm W is Waniey and H is Huzaimie ... sebelum ni H selalu buat aku happy ... buat aku rase comfort ... buat aku rase calm ... buat aku more be strong ... buat aku more be patience ... buat aku more be laugh ... tak pernah sekali dia biar kan air mate aku gugur ... dia jage aku cukup baik but now H that is missing ... dia dah jauh berubah ... dia bukan lagi yang dulu ... sekarang dia selalu buat rase menderita dengan penipuan dia ... dia selalu buat aku sedih ... dia selalu buat aku rase curiga ... dia selalu buat aku menangis setiap malam bile teringat kan dia ... dia buatkan aku rase keseorangan ... dia buatkan aku terluka ... aku rindukan dia yang dulu ... yang selalu buat aku rase bahagia ... dan sentiase ade di sisi aku ...

Berjuta kali aku katekan pade dia "DIA DAH BERUBAH" tapi dia nafikan ... dia cakap dia xpernah berubah ... dia kate aku yang berubah ... untuk ape aku tunggu dia lagi kalau dia kate aku yang berubah ? kenape aku tak teruskan langkah untuk memilih tinggalkan dia ? dia bute untuk nampak semua tu ... dia merasekan diri dia je yang betul ... apa yang dia inginkan dari aku sampai sanggup khianat aku ? apa kurangnye aku pade pandangan dia ? apa dia sudah jemu dengan karenah aku ?

salah kah dia jujur pade aku hal yang sebenar ? baik buruk dia pon aku masih lagi menunggu dia ... tak kan pernah ade orang bole gantikan tempat dia ... salah kah kalau dia terus setia dengan aku ? salah kah kalau dia jage aku macam mane dia pernah jage aku dulu ? salah apakah aku sampai kan dia sanggup khianati aku ? tak sedarkah dia aku yang selalu ade untuk dia jatuh bangun dia ? tak nampak kah dia yang aku ikhlas menyayangi dia dan mencintai dia dengan tulus ?  pulang kan dia yang dulu pada aku ... sesungguhnye aku benar-benar rindukan dia yang dulu ... cukup laa sikse aku dengan derita merindu ...

No comments:

Post a Comment